Skrivemaskine
Skrivemaskine
Få et kontor på din måde
Stor
25 medarbejdere eller flere 
Få din egen etage, skræddersyet til din virksomhed. Inkluderer møblerede kontorer, mødelokaler og ubegrænset adgang til alle services i ejendommen. En etage kan have op til 65 arbejdspladser. Priser efter nærmere forhandlinger.
Medium
5-25 medarbejdere 
Eksklusive og rummelige kontorer. Fuldt møblerede og serviceret med fælleskøkken på hver etage. Ubegrænset adgang til te og kaffe i høj kvalitet og adgang til servicepersonale, eksklusive mødelokaler og restaurant. Mulighed for leje af privat parkering. Priser fra DKK 4.400 pr. arbejdsplads. Lukkede kontorer med 4 - 10 arbejdspladser.
Lille
1-4 medarbejdere 
Eksklusive og rummelige kontorer. Fuldt møblerede og serviceret med fælleskøkken på hver etage. Ubegrænset adgang til te og kaffe i høj kvalitet og adgang til servicepersonale, eksklusive mødelokaler og restaurant. Mulighed for leje af privat parkering. Priser fra DKK 5.000 pr. arbejdsplads. Lukkede kontorer med 1, 2 og 4 arbejdspladser.
Altid inkluderet
Hurtigt internet
Rengøring
Adgang hele døgnet
Vagt
Vedligeholdelse
Reception
Fælleskøkken
Kaffe & te
Vand med og uden bobler
Loungeområde
Events
Inspirationszone
Badefaciliteter
Omklædningsrum
Det kan du også få
  • Parkering
  • Tøjvask & rens
  • Levering af mad
  • Massage
  • Mødelokaler
  • Blomsterservice
  • Sekretærservice
  • Yoga & meditation
  • Concierge
  • Barista kaffe
  • IT-service
  • Eventkoordinator
  • Lånecykler
  • Bar & Restaurant
  • Printservice
  • Ring til os når som helst: +45 81 77 20 50
    Føl dig hjemme
    på kontoret
    Indretningen er en perfekt harmonisk fusion af moderne skandinavisk design og mid-century Manhattan nostalgi. Skabt både til arbejde og fornøjelse. Vi er et eksklusivt og fuld serviceret kontorhotel med et fleksibelt design der passer til både små og store virksomheder, såvel som kontorfællesskaber og delekontorer. Men hvorfor nøjes med at læse om det? Kig forbi og se hvad vi kan gøre for dig.
    Mere end bare et kontor
    Du tilbringer mindst en tredjedel af din dag på kontoret. Derfor tilbyder vi en række services og faciliteter, der sikrer, at du får mest muligt ud af tiden.
    Restaurant
    Sulten efter succes? Eller bare sulten?
    Forkæl dine smagsløg med et lækkert måltid i vores restaurant. Bordreservation er ikke nødvendig. Har du for travlt til at gå ud og spise frokost? Så leverer vi din frokost lige til skrivebordet.
    Café
    Genopfyldning forude
    Mennesker kan klare sig uden mad og vand i par dage, men ikke uden kaffe. Derfor kan du også både få latte, cappuccino, flat white og Americano i vores café. Naturligvis med et udvalg af lækkerier til din søde tand.
    Avisstand
    Ekstra, ekstra.
    Få nyhederne her
    Giv skærmen en pause og slap af med en god gammeldags avis eller et magasin. I vores avisstand finder du alt fra Financial Times til Harper’s Bazaar, så du kan følge med i alt det, der sker i verden.
    Lånecykler
    Min anden bil
    er en cykel
    Vi har en flåde af cykler, du kan låne, så du kan komme rundt i byen i bedste københavner stil. Ren cardio, ingen emissioner.
    Flere faciliteter
    Vi har tænkt på alt det, du ikke har.
    MØDELOKALER
    Nogle gange er det rart ikke at være en lille firkant i et Zoom/Teams-møde. Derfor har vi flere veludstyrede mødelokaler — fra små rum, der er oplagte til samtaler, til store lokaler med plads til op til 100 mennesker.
    BADEFACILITETER
    Cykler du til arbejde, eller er du typen, der løber en tur i frokostpausen? Ikke noget problem. Der er bad på kontoret.
    OMKLÆDNINGSRUM
    Ja, dem har vi også. Perfekt, hvis du skal klæde om til arbejdstøj efter et hurtigt bad, eller hvis du vil skifte habitten ud med træningstøj før dagens workout.
    PARKERING
    Der er ingen grund til at køre forgæves rundt om blokken. Du kan reservere en p-plads i bygningen, hvis du har brug for det.